Маркетинг от А до Я ®: Ребрандиране
![]() |
Tweet |
Започнахме от самото начало – корпоративната идентичност. Преработихме основно интернет сайта на винарната, с изцяло нов дизайн и добавени функционалности. Тенденциите показват, че все повече хора пазаруват вина по интернет, затова включихме и интернет магазин.
Виното е „емоционален” продукт, затова обвързахме идентичността на винарната с древното наследство на Свищов – римския легионен град Нове. В изпълнение на маркетинг стратегията и в тон с, както я нарекохме, „римската тема”, създадохме нови продуктови марки – VINIA и AUREOS. Първата идва от една от многото думи, които римляните са използвали за „лоза”, а втората произлиза от ауреус – древна римска златна монета. Горчивка, най-известната марка на винарната, е с изцяло нов дизайн.
Продуктовият дизайн е в тон с най-новите световни тенденции за изчистен и семпъл дизайн на вината, като въведохме в него и единно корпоративно излъчване.
Серия Виниа
Серия Ауреос
Серия Горчивка
За празниците на любовта и виното 14 февруари, и този на дамите – 8 март, създадохме специално „любовно издание” на Горчивка, с етикет сърце и картичка с известното любовно стихотворение "Горчиво вино" от Евтим Евтимов, на която може да се напише лично посвещение – един прекрасен подарък, който много допадна на потребителите.
Горчивка Любовно издание