OK
Този сайт използва бисквитки за анализ на трафика и чат. Като продължите да го ползвате, Вие се съгласявате с това.

Какво е оптимизацията за търсачки с изкуствен интелект

Дата: 25.07.2017

Какво е SEO, AI и AI SEO?

SEO (оптимизация за търсачки) е технология, която дава достъп до информация и данни, които показват какво трябва да се направи, за да се оптимизира Вашият уебсайт, и да се подобри видимостта при самото му търсене.

Изкуствен интелект (AI от artificial intelligence) се използва в дигиталния маркетинг за събиране на информация от рекламно таргетиране. Той също определя значимостта и приложимостта на съдържанието, определя и идентифицира сегменти за кръстосани продажби и реализира маркетингови кампании.

Персонализацията е ключът към бъдещето на маркетинг имейл кампаниите.

Стратегия за персонализация на и-мейл кампания

Дата: 13.07.2017

Маркетинг автоматизацията е текущата актуална тенденция в дигиталния маркетинг.

Mаркетинг автоматизация 2016 – тенденции в цифри

Дата: 21.10.2016

Според проучване на над 50 000 професионалисти през февруари 2016 г., 71% от фирмите ползват маркетинг автоматизация, като 36% от тях в широк мащаб и 31 – в ограничен мащаб, и още 23% не го ползват, но планират да започнат в близко бъдеще.

Три четвърти от фирмите заявяват, че маркетинг автоматизацията е много важна за цялостното маркетинг представяне.

Видео маркетингът вече е широко достъпен за всеки бизнес, ето няколко полезни съвета как да го използвате най-успешно.

Полезни съвети: Видео маркетинг за социалните мрежи

Дата: 16.09.2016

Стратегия за разширение на марката означава създаване на нова продуктова категория под името на основната марка.

Какво е стратегия за разширение на марката?

Дата: 08.08.2016

от Мирослава Иванова

Разберете защо е важно да включите имейл маркетинга в своята стратегия и как това може да помогне на Вашия бизнес да стане по-успешен.

10 причини да използвате имейл маркетинг

Дата: 03.08.2016

Целите са ясно и кратко изявление на това, което искате да постигнете с вашите действия, и са от решаващо значение за вашето планиране и оценка.

5 стъпки за определяне и поставяне на цели

Дата: 10.12.2014

от Мирослава Иванова

Маркетинговият план е отражение на целите, които си поставяте, и на стратегията, чрез която ще ги постигнете, включва план за действие и бюджет, и разпределя отговорностите.

Маркетингов план: 2020г.

Дата: 22.10.2014

от Мирослава Иванова

Ясното и последователно позициониране е важен аспект на маркетинговата стратегия.

Концепцията за позициониране

Дата: 29.08.2014

от Мирослава Иванова

Ценовата стратегия трябва да доведе до оптимална възвръщаемост/ печалба за бизнеса, на цена, която е приемлива за клиента.

Ценова стратегия. Ценообразуване.

Дата: 20.06.2014

от Мирослава Иванова

Ефективност означава да се вършат правилните неща.

Каква е разликата между ефикасност и ефективност?

Дата: 24.04.2014

от Мирослава Иванова

Маркетинговата стратегия е в основата на печелившия бизнес. Тя определя правилното пазарно поведение на фирмата.

Маркетингова стратегия: 6 стъпки за разработване на маркетингова стратегия

Дата: 24.03.2014

от Мирослава Иванова

Маркетингов микс: Колко П-та има в модела на маркетинг микса днес?

Маркетинговият микс е набор от контролируеми инструменти, които следва организацията с цел да произвежда отговора, който иска целевия пазар.

Маркетингов микс: Колко П-та има в модела на маркетинг микса днес?

Дата: 26.02.2014

от Мирослава Иванова

Маркетингът е инвестиция, а инвестициите се нуждаят от бюджет.

Маркетинг бюджет – 5 метода за маркетингово бюджетиране.

Дата: 10.01.2014

от Мирослава Иванова

Как се прави маркетингов план? Една от най-важните задачи за новата година е разработването на маркетингов план.

Как да направим маркетингов план за 2014г.

Дата: 07.12.2013

от Мирослава Иванова

SWOT aнализ - може да предостави ценна информация за бъдещата ви стратегия.

SWOT анализ – защо е добре да го правим?

Дата: 11.10.2013

от Мирослава Иванова

Маркетинг консултантите ще помогнат на бизнеса ви като създадат и приложат ефективни маркетинг стратегии.

6 предимства да работите с маркетинг консултанти

Дата: 10.10.2013

от Мирослава Иванова

Преди да инвестирате време и средства за започване на маркетингова кампания, трябва първо да си направите самооценка. Рекламният експерт Кърт Ханке обяснява защо.

Стартирате маркетингова кампания? Задайте си първо тези 3 въпроса.

Дата: 16.09.2013

от Кърт Ханке

Позиционирането се изразява във вашето поведение спрямо конкуренти и клиенти.

Маркетинг при стартиращ бизнес (2)

Дата: 08.06.2013

от Мирослава Иванова

Маркетингът е в основата на успешния бизнес, защото е процес на разпознаване, предвиждане и отговаряне на изискванията на клиентите.

Маркетинг при стартиращ бизнес (1)

Дата: 16.05.2013

от Мирослава Иванова