Маркетинг от А до Я ®: Маркетингови комуникации
![]() |
Tweet |
Новата визия на Горчивка е една фундаментална промяна. Затова предложихме кампания, чиято цел бе да комуникира новата визия и да увеличи познаваемостта на най-популярната марка на винарната.
Нямаше възможност за скъпи продукции, затова клипът е семпъл и кратък. Използвахме известното стихотворение на Евтим Евтимов „Горчиво вино”, по което е създадена едноименната популярна песен.
Втората кампания е за въвеждането на изцяло новата марка Ауреос. Избрахме Розе Ауреос, наследник на Розе Класик, за представител на цялата серия вина Ауреос.
Това е първата ТВ кампания за розе в България.
В допълнение към ТВ клипа и в тон с девиза „Виж живота в розово!” произведохме розови очила, които да се дават като награда на дегустациите на Розе Ауреос и във фейсбук играта "Виж живота в розово": покажи чрез снимки позитивното си отношение към живота.