OK
Този сайт използва бисквитки за анализ на трафика и чат. Като продължите да го ползвате, Вие се съгласявате с това.
Творческа концепция и реализация: Ръководство за цветни сънища от МАТРАЦИ ТЕД.

--------------

Видео

Вижте кратко видео за програмата >>>



Защо Miracle Works?

За нас >>>

Маркетинг от А до Я ®: Маркетингови комуникации

ТЕД маркетинг кампания

Матраци ТЕД и Кауфланд реализираха съвместна лоялна програма. При пазаруване в Кауфланд се печелят точки, срещу които могат да се закупят продукти на ТЕД от колекция ТермоФлекс с 50% отстъпка: матрак, топ матрак, възглавница и спални комплекти.

Предизвикателството при създаването на творческата концепция беше, че трябваше да се комуникират цели четири продукта със съответните им предимства, както и условията на лоялната програма, във формат 30 сек. и 1 минута.

Идеята на тази концепция идва от това, че в тази кампания има пълен набор от продукти, всичко необходимо за осигуряване на добър сън: матрак, топ матрак, възглавница, и спални комплекти.

Девизът за кампанията „Сънувай цветно!” произлиза от големия избор на спални комплекти с цветни десени. Комуникацията се реализира под формата на „ръководство” със стъпки, които да доведат до „цветни сънища".

Посланието е, че ако се изпълнят тези стъпки, това ще доведе до сънуването на „цветни сънища”, до комфорт, здрав сън, добра отмора и настроение.

Това е едноминутната реализация на "Ръководство за цветни сънища от Матраци ТЕД":

 И 30 секундната версия:

 

В хода на кампанията се реализира и допълнителен клип специално за спалните комплекти.

След бързо проучване на мотивацията при покупка на спални комплекти, и с добавена идея за комуникиране на спалните комплекти като коледен подарък, бе създаден и произведен този клип:

Специално за този клип разработихме и коледно лого на ТЕД.

Маркетинг от А до Я ® >>>