Управление на маркетинговите комуникации
Tweet |
Ниво: Напреднало
Продължителност: 2 дни, 14 часа
Преглед
Маркетинговите комуникации могат да бъдат изключително ефективни, ако са интегрирани и се управляват правилно. Много организации губят повече пари при реализирането на маркетингови комуникационни кампании, тъй като техните дейности са фрагментирани и посланията не са правилно формулирани или насочени. Ефективните маркетингови комуникации изискват ясно разбиране на целите, внимателно планиране, координация на правилните комуникационни инструменти, развитие на правилните послания, стратегически и тактически подход и измерване на резултатите. Това обучение ще ви покаже как да управлявате тези фактори.
За кого е подходящо това обучение?
Това обучение е за маркетингови и комуникационни мениджъри, продуктови и бранд мениджъри и мениджъри, които се стремят към позиция на управление на маркетинговите комуникации. То също така е подходящо и за други, които смятат, че техните маркетингови комуникации са недостатъчно структурирани и координирани. Обучението е за стратегическо и тактическо планиране и управление на комуникациите.
Какви знания, умения и компетентности ще имате след обучението?
• Ще можете да одитирате текущите маркетингови комуникации на Вашата организация и да предлагате подобрения.
• Ще можете да създадете ефективен и работещ маркетингово комуникационен план.
• Ще разберете какъв тип изследвания и анализи трябва да направите, за да се получи ефективен план.
• Ще можете да определяте ясни маркетингови комуникационни цели.
• Ще можете да изграждате стратегия за маркетингови комуникации, която да е в съответствие с по-голямата корпоративна стратегия и марката.
• Ще можете да определяте целевите групи и да осигурявате правилна комуникация/ послания насочени към тях.
• Ще можете да използвате най-добрата комбинация от маркетингови комуникационни инструменти.
• Ще можете да създавате бюджет за маркетингови кампании и планове.
• Ще можете да определите система за измерване на ефективността и резултатите от маркетинговите комуникации.
• Ще знаете как да брифирате агенциите по-ефективно.
Допълнително ще получите: Инструменти и темплейти, които да използвате на практика.
Форма на обучение:
Присъствено обучение в малки групи до 16 човека. Това позволява индивидуално внимание към всеки обучаващ се с цел постигане на максимално високи резултати. По време на практическата работа се работи на малки групи по 3-5 човека. Без конкуренти.
Метод на обучение - Mind Maps
Нашите обучения са разработени на база на мисловните карти. Този метод на обучение увеличава скоростта и ефективността на учене, мотивира и вдъхновява участниците. Според проучвания, активното обменяне на мисли води до по-ефективна обработка и по-лесно запомняне на информацията. Обученията ни стимулират не само усвояването на нови знания и умения, а също и стимулират творческото мислене и изява.
Обучители:
Мирослава Иванова, Chartered Marketer - Mаркетинг професионалист с над 21 години опит, Chartered marketer и член на Chartered Institute of Marketing, London. Четири пъти е печелила награди от EFFIE България за ефективност на маркетинг кампании. Пет пъти е била част от журито на EFFIE България, а през 2011 г. е част от журито и на EURO EFFIE.
Камен Грънчаров - Креативен маркетингов консултант, с над 23 години опит в създаването на марки, корпоративна идентичност, над 100 ТВ и аудио реклами, с три спечелени награди от EFFIE България за ефективност на маркетинг кампании.
Документ за професионално обучение
След успешното завършване на обучението се издава удостоверение, признато от МОН и валидно в ЕС от Център за професионално обучение Бизнес Практик към Miracle Works. Той е лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение с лицензия № 2013121112.
Къде?
В зала за обучения на ЦПО Бизнес Практик. Адрес: гр. София, кв. Хиподрума, бл. 146, вх. В.
Крайна дата на записване: по заявка
Отстъпки:
1. При записване за второ обучение получавате 10% отстъпка за това обучение.
2. При записване на трето обучение получавате 15% отстъпка за това обучение.