Копирайтинг
Tweet |
Ниво: Напреднало
Продължителност: 1 ден, 7 часа
Преглед
Независимо дали става дума за традиционни реклами или дигитални маркетингови комуникации, това обучение ще Ви запознае с принципите на създаване, и съответно оценяване, на въздействащи и работещи текстове: от създаването на заглавие за имейл до девиз на организацията, използването на характерни стилове за различните типове аудитория, и съобразяването със спецификите на конкретните медии.
За кого е подходящо това обучение?
Специалисти в маркетингови отдели и мениджъри, продуктови и бранд мениджъри, ПР специалисти, които искат по-ефективно да създават или оценяват маркетингови послания и текстове.
Какви знания, умения и компетентности ще имате след обучението?
• Ще знаете как се създава добро заглавие.
• Ще разберете как да използвате точните (комбинации) думи.
• Ще знаете как да комбинирате думи и образи.
• Ще можете да създавате съдържание според аудиторията, за която е предназначено.
• Ще разберете как да предавате смисъла на посланието по-най добрия начин.
• Ще можете да създадете съдържание според спецификите на медиите, чрез които ще се комуникират.
Допълнително ще получите:
Инструменти и темплейти, които да използвате на практика.
Форма на обучение:
Присъствено обучение в малки групи до 16 човека. Това позволява индивидуално внимание към всеки обучаващ се с цел постигане на максимално високи резултати. По време на практическата работа се работи на малки групи по 3-5 човека. Без конкуренти.
Метод на обучение - Mind Maps
Нашите обучения са разработени на база на мисловните карти. Този метод на обучение увеличава скоростта и ефективността на учене, мотивира и вдъхновява участниците. Според проучвания, активното обменяне на мисли води до по-ефективна обработка и по-лесно запомняне на информацията. Обученията ни стимулират не само усвояването на нови знания и умения, а също и стимулират творческото мислене и изява.
Обучители:
Мирослава Иванова, Chartered Marketer - Mаркетинг професионалист с над 21 години опит, Chartered marketer и член на Chartered Institute of Marketing, London. Четири пъти е печелила награди от EFFIE България за ефективност на маркетинг кампании. Пет пъти е била част от журито на EFFIE България, а през 2011 г. е част от журито и на EURO EFFIE.
Камен Грънчаров - Креативен маркетингов консултант, с над 23 години опит в създаването на марки, корпоративна идентичност, над 100 ТВ и аудио реклами, с три спечелени награди от EFFIE България за ефективност на маркетинг кампании.
Документ за професионално обучение
След успешното завършване на обучението се издава удостоверение, признато от МОН и валидно в ЕС от Център за професионално обучение Бизнес Практик към Miracle Works. Той е лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение с лицензия № 2013121112.
Къде?
В зала за обучения на ЦПО Бизнес Практик. Адрес: гр. София, кв. Хиподрума, бл. 146, вх. В.
Крайна дата на записване: по заявка
Отстъпки:
1. При записване за второ обучение получавате 10% отстъпка за това обучение.
2. При записване на трето обучение получавате 15% отстъпка за това обучение.