OK
Този сайт използва бисквитки за анализ на трафика и чат. Като продължите да го ползвате, Вие се съгласявате с това.

Разберете защо е важно да включите имейл маркетинга в своята стратегия и как това може да помогне на Вашия бизнес да стане по-успешен.


--------------

БРОШУРА

Изтеглете брошура с подробна информация за всички обучения в Програма Маркетинг от А до Я ® >>>

Видео

Вижте кратко видео за програмата >>>

Защо Miracle Works?

За нас >>>

10 причини да използвате имейл маркетинг

Дата: 03.08.2016

Email marketing

Имейл маркетингът си остава един от най-широко използваните инструменти за достигане до потенциални и настоящи клиенти. Той представлява рентабилно решение, насочено към постигане на измерими резултати. Но защо да инвестирате време и ресурси в разработването на имейл кампания? Ето 10 причини да го направите:

 

1. Ниска цена

В сравнение с другите форми на маркетинга, този похват е доста по-достъпен от финансова гледна точка. Това е така, поради факта, че за осъществяването му обикновено се нуждаете само от добра платформа и опитен маркетинг експерт, който знае как да поднесе офертата ви по точния начин на точните хора. 


2. Бързина

Бързината е едно от сериозните предимства на този метод. Можете буквално да започнете кампанията си в рамките на няколко часа.

Освен това при имейл маркетинга кратките срокове могат да се окажат плюс. Един хитър метод, който се използва при този вид маркетинг е задаването на времева рамка. Например: правите 24-часова разпродажба, която промотирате с имейли. Ограничението във времето подтиква потребителите да вземат бързо решение, за да се възползват от намалението.

 

3. Персонализация и сегментиране

Още едно предимство на имейл маркетинга е възможността да персонализирате комуникацията си. Освен, че е възможно поименно да се обръщате към клиентите си, можете да използвате и информация като история на пазаруване, така че да създадете още по-ефективни кампании. Например, ако имате магазин за домашни любимци можете да изпратите оферта за намаление на кучешка храна на всички клиенти, които са купували кучешки аксесоари.

 

4. Call to action

Чрез имейл маркетинга можете да се възползвате от импулсивното пазаруване. За разлика от много други подходи тук потребителите имат възможност с няколко клика да закупят предлаганата стока или услуга. С добра оферта и примамлив call to action можете да постигнете високи резултати, които с други канали трудно ще достигнете.

 

5. Тестване

Когато използвате имейл маркетинг вие имате възможност да следите как потребителите взаимодействат с вашите послания, например на коя картинка или линк са кликнали. Освен това е възможно да тествате два различни подхода на една и съща оферта или така нареченият AB тестинг. Това означава да направите два варианта на вашата оферта и да изпратите единия вариант на първата половина, а втория на втората половина от вашата база с контакти. Заложете за тестване не повече от 2-3 неща, за да можете реално да измерите кое работи по-добре. Например кое заглавие кара повече хора да отворят имейла ви, кой call to action води до по-високи резултати и т.н. 


    6. Доверие

Имате възможност да създадете връзка с клиентите си. Чрез споделянето на ценно съдържание, например, можете да изградите доверие в тях. Така те ще знаят, че вие сте подходящият човек, с когото да правят бизнес.

 

7. Глобален

Имейл маркетингът ви дава възможност да се свързвате с хора по целия свят. И то също толкова бързо, колкото се свързвате и с локалните си клиенти.

 

8. Лесно за споделяне

Получателите на имейлите ви могат лесно и бързо с няколко щраквания на мишката си да споделят интересна оферта с близки и приятели. Както знаем, доволният клиент може да се окаже едно от най-силните оръжия на бизнеса, водейки след себе си нови клиенти.


  9. Възвръщане на инвестициите

В света на бизнеса резултатите са общо взето най-важното нещо. Това е и причината толкова много компании да инвестират в имейл маркетинга – възвръщането на инвестицията. Според проучвания за всеки похарчен $1, компаниите печелят $38.

 

10. Достигане до всякакви устройства

Почти 2/3 от хората отварят имейлите си на мобилни устройства. Това прави имейл маркетинга подходящ за достигане до потребителите по бърз и удобен за тях начин на място, което те ежедневно посещават – пощенската си кутия.

 Ние, в Miracle Works, можем да създадем ефективни имейл кампании за вашата фирма.

Свържете се с нас още сега, за да обсъдим вашите нужди.

Автор: Емилия Милушева, Организатор Реклама в Miracle Works

Google