Ефективни маркетингови комуникации
![]() |
Tweet |
Ниво: Мастър Клас
Продължителност: 3 дни, 21 часа
Преглед
Каква е разликата между добрите и страхотните маркетингови комуникации? Това обучение е посветено на тънкостите за разработване не просто на добри, а на страхотни комуникационни кампании, чиято висока ефективност води до съответните впечатляващи бизнес резултати.
Изключително практически насочено, с много казуси и анализ на успешни практики, то ще Ви даде както уменията, така и стимула да се стремите към разработването и прилагането на високо ефективни маркетингови комуникации.
За кого е подходящо това обучение?
Това обучение е за маркетингови директори, комуникационни мениджъри, продуктови и бранд мениджъри.
Какви знания, умения и компетентности ще имате след обучението
• Ще разберете каква е разликата между добрите и страхотните маркетингови комуникации.
• Ще знаете йерархията на целите и ще можете правилно да преведете бизнес целите на организацията до ниво на маркетингови цели, които следва да изпълните.
• Ще можете да създадете профилите на правилните клиентски сегменти и групи, базирайки са на техните нужди.
• Ще можете да разработвате подходящи комуникационни стратегии и планове.
• Ще знаете най-добрите практики за успешна работа с агенция или с вътрешен екип.
• Ще можете да разпознавате ефективните комуникационни идеи и съобщения.
• Ще можете да разработвате ефективни медия стратегии и да оценявате медийните възможности.
• Ще можете да създавате подходящи маркетингови бюджети, за да постигнете маркетинговите си цели.
• Ще можете да измервате постиженията от маркетинговите комуникации и да създадете ваша форма за измерване на възвръщаемостта на инвестициите (ROI).
Допълнително ще получите:
• Инструменти и темплейти, които да използвате на практика.
• Два часа менторинг по темата от нашия обучител след обучението.
Форма на обучение:
Присъствено обучение в малки групи до 16 човека. Това позволява индивидуално внимание към всеки обучаващ се с цел постигане на максимално високи резултати. По време на практическата работа се работи на малки групи по 3-5 човека. Без конкуренти.
Метод на обучение - Mind Maps
Нашите обучения са разработени на база на мисловните карти. Този метод на обучение увеличава скоростта и ефективността на учене, мотивира и вдъхновява участниците. Според проучвания, активното обменяне на мисли води до по-ефективна обработка и по-лесно запомняне на информацията. Обученията ни стимулират не само усвояването на нови знания и умения, а също и стимулират творческото мислене и изява.Обучители:
Мирослава Иванова, Chartered Marketer - Mаркетинг професионалист с над 21 години опит, Chartered marketer и член на Chartered Institute of Marketing, London. Четири пъти е печелила награди от EFFIE България за ефективност на маркетинг кампании. Пет пъти е била част от журито на EFFIE България, а през 2011 г. е част от журито и на EURO EFFIE.
Камен Грънчаров - Креативен маркетингов консултант, с над 23 години опит в създаването на марки, корпоративна идентичност, над 100 ТВ и аудио реклами, с три спечелени награди от EFFIE България за ефективност на маркетинг кампании.
Документ за професионално обучение
След успешното завършване на обучението се издава удостоверение, признато от МОН и валидно в ЕС от Център за професионално обучение Бизнес Практик към Miracle Works. Той е лицензиран от Националната агенция за професионално образование и обучение с лицензия № 2013121112.Къде?
В зала за обучения на ЦПО Бизнес Практик. Адрес: гр. София, кв. Хиподрума, бл. 146, вх. В.
Крайна дата на записване: По заявка
Отстъпки:
1. При записване за второ обучение получавате 10% отстъпка за това обучение.
2. При записване на трето обучение получавате 15% отстъпка за това обучение.